Su Furriadroxu e Sardegna digital Library
Dic 8th, 2008 | Di Andrea | Categoria: Connotu - Tradizioni, Stòrias - StorieSardegna digital Library est unu arcivu eletrònigu in s’arretza finantziau e gestiu de s’Arregioni Autònoma de sa Sardìnnia aundi est arregota una grandu cuantidadi de documentus arrelataus cun sa Sardìnnia. Documentus de testu, àudiu, màginis e vìdeu funt a dispositzioni de a chini bolit connosci totus is aspetus acapiaus a sa curtura sarda. Una new entry in sa setzioni vìdeu est s’interbista a fulanu Tziu Arremìgiu Tzuca, chi arremonu testualmenti de sa descritzioni donada ” a truessu de s’esperièntzia de vida de Tziu Arremìgiu Tzuca est possibili a ligi s’evolutzioni de sa bidda de Pula de brugu de messajus a centru a bocadura turìstiga. Protagonista de sa vida aministradora de sa bidda, si ofrit unu puntu de bista privilegiau e arricu de detàllius a pitzus de is dinàmicas sòciu-curturalis e polìtigas de sa comunidadi“. S’interbista dd’ant fata a Su Furriadroxu.
Po biri e ascurtai s’interbista cracai a innoi a suta:
Sardegna digital Library è un archivio elettronico in rete finanziato e gestito dalla Regione Autonoma della Sardegna nel quale viene raccolta una immensa quantità di documenti relativi alla Sardegna. Documenti di testo, audio, immagini e video, sono a disposizione di chi vuole conoscere tutti gli aspetti legati alla cultura sarda. Una new entry nella sezione video è l’intervista ad un tale Signor Remigio Zucca il quale, cito testualmente dalla descrizione data, “attraverso l’esperienza di vita del Signor Remigio Zucca è possibile leggere l’evoluzione del paese di Pula da borgo agricolo a centro a vocazione turistica. Protagonista della vita amministrativa del paese, ci offre un punto di vista privilegiato e ricco di dettagli sulle dinamiche socioculturali e politiche della comunità” L’intervita è stata fatta a Su Furriadroxu.
Per vedere e ascoltare l’intervitsta cliccate qui giù:
…………….ma tuo padre è davvero fotogenico! per problemi di collegamento ne ho ascoltato solo una parte e penso di aver capito tutto. a quando i sottotitoli in sassarese o logudorese????
tropu togu! nd’apu chistionau deu puru in su blog cosa mia:
http://ivomurgia.splinder.com/post/19299522
sighei diaici.
a si biri sanus e allirgus
Che bello questo sito!!!!!!!!!